Niektórzy z nas doskonale poznali realia jeżdżenia po Europie zachodniej i wiedzą, że zbiornik na AdBlue wraz ze sprzętem DEF jest tam opcją wymaganą. Może być nawet też i tak, że jeśli jakiś kierowca zostanie bez tego zbiornika przyłapany, to policja może go zmusić prawnie do jego montażu w tym najbliższym warsztacie zajmującym się zagadnieniami tego typu.

Trudne przepisy

W Europie wschodniej zbiornik na AdBlue może nie być opcją obowiązkową, bo tam też po ulicach jeżdżą nawet auta bez zderzaków, a policja nie pilnuje dostatecznie wielu detali. Wiele znaczy też i to, że w krajach tych raczej dominuje ta wiekowa motoryzacja wschodnia, a firmy transportowe nie stać na te unowocześnienia. Natomiast na Zachodzie jest inaczej, bo tam jest więcej nowych samochodów, a ludzie są bardziej majętni.

Środowisko

Nie od dziś pewnym jest to, że zbiornik na AdBlue to zbiornik z tym specjalnym płynem, który w przypadku silnika Diesla obniża tę toksyczność jego spalin. Kluczowe znaczenie ma też i to, że silniki wysokoprężne w czasach obecnych są powszechnie uznawane za te bardziej oszczędne.

Firma Storage Partners jest producentem zbiorników na AdBlue przeznaczonych do przechowywania, dystrybucji i transportu tego środka – https://storage-partners.com/pl/zbiorniki-kontenery-pojemniki-pompy-adblue

Zagłosuj
[Wszystkie: 1 Średnia: 5]