Okres jesienno-zimowy obfituje w wiele okazji do zdobycia nowych klientów. Nadchodzące targi branżowe to świetny czas, żeby pokazać swoją firmę z jak najlepszej strony. W trakcie takich wydarzeń wypada mieć aktualne broszury, które pozwolą klientom i klientkom zapoznać się z najnowszą ofertą firmy.
W tak gorącym momencie dobrze zabezpieczyć odpowiednią liczbę teczek ofertowych, torebek z logo i notesów reklamowych. Działy marketingu i sprzedaży w dużych firmach powinny zamówić je z zapasem na nieprzewidziane spotkania lub wydarzenia. Warto zastanowić się również jakie gadżety firmowe zaproponujesz swoim klientom w prezentach świątecznych. Końcówka grudnia to świetny moment, żeby wręczyć im kalendarze. Do każdego prezentu można dorzucić foldery reklamowe z ofertą obowiązującą w nowym roku.
Jeżeli nie masz zaufanego dostawcy, zrób najpierw mniejsze zamówienie i sprawdź czy drukarnia lub studio graficzne dostarczają jakościowe produkty. W mniejszych miejscowościach może być z tym problem, więc firmy spoza dużych miast powinny zawczasu zaplanować swoje działania i np. rozejrzeć się za drukarniami w Poznaniu.