Broszura lub ulotka to kartka papieru zawierająca najczęściej informacje marketingowe. Broszura lub ulotka może mieć kilka stron, być, dwuskrzydłowa lub trójskrzydłowa. Broszury jako gadżet reklamowy służą głównie do rozpowszechniania informacji o usługach lub produktach firmy. Mogą być na nich zawarte informacje o prowadzonej działalności lub najlepszych produktach czy popularnych usługach, o nadchodzącym wydarzeniu, zawierać opis atrakcji turystycznej i tym podobne.

Można rozdawać broszury jako materiały informacyjne na ulicy, na targach, podczas spotkań z potencjalnymi klientami. Są jednak również miejsca, w których można umieścić broszurę swojej firmy, tak aby była widoczna dla potencjalnych klientów. Może znajdować się na ladzie w sklepie, sekretariacie lub recepcji biura, poczekalni.

Treść i przekaz w broszurze jest istotną sprawą

Przekaz w broszurze powinien być prosty i jasny. Przy opracowywaniu układu i treści broszury ważne jest, by ludzie zrozumieli jej przekaz, a dostarczane im informacje były dla nich przydatne i łatwo przyswajalne. Broszury powinny być opracowane przez wyspecjalizowane studio graficzne. Wybór papieru, specjalnego druku cyfrowego i ewentualne efekty graficzne wspierają przekaz marketingowy. Odbiorca poczuje się wyjątkowo, pozytywnie zapamięta markę, a broszura pozostanie z nim na dłużej.

Jeżeli szukasz profesjonalnej drukarni tworzącej wysokiej jakości broszury reklamowe, poznaj ofertę Studia Akcygraf spod Poznania – https://studio.akcygraf.pl/foldery-reklamowe

Zagłosuj
[Wszystkie: 1 Średnia: 5]